7 שבועות לאחר לידה שאלה לגביי הנרתיק
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ילדתי לפני 7 שבועות והייתי אצל הרופא נשים לפני 5 שבועות והוא אמר שהכל בסדר היום הסתכלתי למטה עם מראה וראיתי שכל האזור שונה ממלידה הראשונה כאילו כמו נפיחויות או גבשושיות כאלה בתוך הנרתיק..... האם זה נורמלי? הכל ממש השתנה שם... האם אני צריכה לפנות לרופא הנשים שוב תודה
אני ממליצה לשאול בפורום רפואי. כל טוב. צביה רן - היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה מטפלת בנשים עם קשיים רגשיים www.heal-la.co.il 08-9263369