שאלה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
עברתי הפלה בשבוע שישי להריון, זוהי הפלה טבעית שלא הצטרכתי אמצעים אחרים לסיוע בה. האם אוכל להיכנס להריון לאחר סוף הדימום והמתנה של 7 נקיים?(אני בחורה דתית) מתי בדיוק יתרחש הביוץ? איזה חישוב עליי לעשות אם כך? תודה מראש על תשובותיכן ... א.א.
אא יקרה, יש רופאים הממליצים המתנה של לפחות חודש עד להתחלת הריון חדש. אני ממליצה להתייעץ עם הרופא שלך. שיהיה בהצלחה. צביה רן - היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה מטפלת בנשים עם קשיים רגשיים www.heal-la.co.il 08-9263369