מה התוצאה אומרת
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בשבוע החמישי להריון אך הרופאים אומרים שהעובר בן ארבע שבועות . עשו לי בדיקת דם והתוצאה הייתה כך - 2496 חיובי , beta hcg, יחידות lu\l
גולי, הרופא שלך צריך לומר לך מה זה אומר. בינתיים את יכולה לשאול בפורום רפואי. בהצלחה בהמשך. צביה רן - היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה מטפלת בנשים עם קשיים רגשיים www.heal-la.co.il 08-9263369
תודה רבה על הסבלנות ועל שאת מפנה אותי למקורות הנכונים . כנראה נפלתי עם רופא שלא נותן לי הסברים ואני תמיד מרגישה שאני בחלל ולא מבינה מה קורה . אני שייכת לקופת חולים כללית , האם את יכולה ליעץ לי על רופא נשים (אישה ולא גבר , יותר נוח לי) בקופה בנצרת,נצרת עילית, הר יונה ומה שמסביב . מודה לך שוב מקרב לב תמשיכי לתת במלוא הכוח לחיים ארוכים . גולי