בחילות והריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אני בשבוע שישי, בהריון הקודם שלי כבר הרגשתי בחילות והרופא שלי אמר לי שזה טוב להרגיש בחילות מכיוון שזהו סימן כי העובר משתרש טוב ברחם הפעם אני לא מרגישה שום בחילות ושום הקאות, אני צריכה לחשוש ממשהוא??
אני ממש לא יודעת מאיפה הרופאים ממציאים את התשובות שלהם. יש הריונות עם בחילות ויש הריונות, איזה כיף, בלי בחילות. ואולי הפעם התברכת? אני עברתי 3 הריונות ללא בחילות בכלל. כל טוב והמשך הריון בריא ותקין. צביה רן - היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה מטפלת בנשים עם קשיים רגשיים www.heal-la.co.il 08-9263369