שאלות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בת 27 נכנסתי להריון ספונטני אחרי 4 שנים של נסיונות, הפריות מבחנה וללא הצלחה. הזרע לבעלי הוא חלש כ-1 מיליון ותנועה לא כל כך.... מזה שנה הפסקנו טיפולים,אבל בדרך ספונטאנית זה הלך. 1-האם ניתן להכנס להריון מזרע שכזה? 2 2-האם זה קורה לזוגות אחרים עם אותה בעיה?? 3-או שמה שקרה אצלנו מוגדר כנס???? תודה אני בת
לפעמים קורים ניסים. צביה רן - היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה מטפלת בנשים עם קשיים רגשיים www.heal-la.co.il 08-9263369