היסטורוסקופיה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, לפני כחודש עברתי הפלה באמצעות כדורי ציטוטק. לפני כשבוע וחצי הפסיק הדימום. אתמול הדימום שוב התחדש (חלש מאד - הפרשות חומות) ובמהלך בדיקת אולטראסאונד התגלה שיש עדין קריש דם בתוך הרחם שטרם יצא. נשלחתי לבדיקת היסטורוסקופיה. הרופא אמר לי שבבדיקה הוא יחדיר סיב אופטי וכן נוזל - שאלתי היא מה יכולה להיות הסבה לקריש דם, האם הדימום הוא התחלה של מחזור והאם הנוזל שיחדיר אמור לנקות את הרחם? תודה
טלי, ראשית, הרופא היה צריך להסביר לך. שנית, הרבה פעמים לאחר הפלה טבעית או באמצעות כדורים, הרחם לא מתנקה לגמרי. לפני הפרוצדורה ודאי עם הרופא שזה לא כואב. אם יגיד לך שכואב בקשי מאלחש. כל טוב ובהצלחה בפעם הבאה. צביה רן - היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה מטפלת בנשים עם קשיים רגשיים www.heal-la.co.il 08-9263369