האם מותר ליטול אופטלגין בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בהריון ממש חדשדש בשבועות הראשונים ויש לי מזה 10 ימים כאבים חזקים בבטן, הבטן נפוכה וקשה וכאבי גב כאילו מחזור . האם מותר לקחת אופטלגין כי רשום עליו שאישה בהריון זה אסור, מה אני יכולה לעשות בקשר לכאב והאם זה סימן חס וחלילה לא טוב כי התור שלי הוא עוד שבועיים .
גולי, כתוב במפורש שאסור. אם הכאבים קשים ונמשכים הרבה זמן, פני לרופא נשים, אל תשחקי עם העניין. כל טוב, צביה רן - היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה מטפלת בנשים עם קשיים רגשיים www.heal-la.co.il 08-9263369