הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
יש לי איחור במחזור כבר 17 יום. הייתי אצל רופאת נשים, ביצעה לי אולטרה סאונד שהראה ציסטה וביצית עם נוזל. ללא שק הריון. היא ביקשה שאבצע בדיקת דם וקיבלתי תשובה של בטה 19. האם זה הריון על אף שאין שק הריון?
צר לי שזאת התוצאה. לא יכול להתפתח הריון ללא שק הריון. יכול להתפתח שק הריון ללא עובר. האם את ובעלך בטיפולי פוריות? צביה רן - היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה מטפלת בנשים עם קשיים רגשיים www.heal-la.co.il 08-9263369
תודה על התשובה. לא אנחנו לא בטיפולי פוריות, זהו ניסיון ראשון עבורי להרות. אתקן ואמר שלא אמרו שאין שק הריון אלא לא צינו בפניי האם קיים או לא. בנוסף רשמו רירית מעובה 12 מ"מ.