האם בדיקת דם להריון לפני מועד המחזור נכונה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בצעתי בדיקת דם להריון בתאריך ה3-02-08 כלומר שבוע לפני מועד המחזור וכמובן לפני האיחור . כרגע יש לי איחור של 3 ימים ובצעתי היום בבוקר בדיקת הריון ביתית ויצה חיובי למרות שהקו השני היה בהיר יותר אך עבה ונראה לעיין (תשובה חיובית) . היום נודע לי שהבדיקה שעשיתי אינה נכונה מכיוון שנעשתה לפני מועד המחזור .
גולי, אינני רופאה, ועד כמה שאני יודעת - בדיקת דם לאבחון הריון מומלץ לעשות קצת לאחר האיחור במחזור. לפני כן זה לא מתאים, ולכן אם מקבלים תשובה שלילית, נשארים עדיין בחוסר וודאות. עם בדיקות ביתיות אין לי נסיון, אבל ידוע לי, שבדרך כלל הן אמינות, בעיקר אם הן מראות תשובה חיובית. עצתי לך- התייעצי עם רופא הנשים או רופא המשפחה, בשאלה, אם לבצע שוב בדיקת דם. בהצלחה