הפסקת הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבועות הראשונים של ההריון (4-5) נשואה! מהרבה סיבות שלא נוח לי לפרט מעונינת לסיים את ההריון, האם ניתן לבצע את ההליך אצל רופא פרטי ולדלג מעל שלב הועדה?
זה בהחלט אפשרי. אם יש רופא נשים שאת סומכת עליו את יכולה לשאול אותו. חשוב שזה יעשה בבית חולים (יכול להיות גם פרטי). מצד שני, אני ממליצה שלפני שאת מחליטה על צעד כזה תתעייצי לפחות עם עובדת סוציאלית קלינית, יש כאלה שמקבלות באופן פרטי. צביה רן - היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה מטפלת בנשים עם קשיים רגשיים www.heal-la.co.il 08-9263369