הנקה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רציתי לדעת, עד לפני כמה ימים הנקתי את תינוקי שבן חודשיים , אני משלבת לו מטרנה והנקה, רק שעכשיו הוא רוצה רק בקבוק לכן בימים האחרונים התחלתי לשאוב.שאלתי : אם אני שואבת כל 6 שעות ויוצא לי סה"כ כמות של 130 . האם בקצב הזה החלב אמור להתייבש? כי אני לא מרגישה ממש גודש .(אם אני שואבת כל 3 שעות יוצא סהכ 60 כך שאין טעם.)
שלום חן, חודשיים אחרי הלידה כבר בדרך כלל אין גודש והתינוק מגרה את החלב עם היניקה. הרבה יותר קל לו לינוק מהבקבוק ובגלל שנתת לו את האופציה הוא מעדיף אותה. אם את רוצה להמשיך להניק אני ממליצה להתייעץ עם מדריכת/יועצת הנקה. מצאי את סניף ליגת "לה לצ'ה" באזור מגוריך (זה בהתנדבות) וקבלי את עזרתן. כל טוב צביה רן - היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה מטפלת בנשים עם קשיים רגשיים www.heal-la.co.il 08-9263369