גודש ליחה וחום
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בשבוע ה- 14 הריון כבר שבועיים שיש לי גודש וליחה תקועה בגרון. אפילו כבר הקאתי אותה כמה פעמים. זו הדרך היחידה שהיא יוצאת. ביומיים האחרונים התחיל לעלות לי החום - 38. הייתי קודם כל אתמול אצל רופא נשים והעובר בסדר ברוך השם והיום הייתי אצל רופאת משפה שאומרת שזה כנראה צינון.היא עשתה לי משטח גרון וממתינים לתוצאות, היא ביקשה ממני בינתיים לא לקחת כלום להקלה על הגודש לראות אם זה יעבור לבד. להורדת החום אני לוקחת אקמול. בינתיים אני תשושה, חסרת תיאבון ומלאה בליחה. האם יש משהו טבעי שיכול לעזור? אשמח לתשובות
תרופה טבעית להוצאת ליחה: חתכי בצל ושימי עליו דבר. קחי כפית מהנוזל שנוצר כל מספר שעות. החלמה מהירה. צביה רן - היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה מטפלת בנשים עם קשיים רגשיים www.heal-la.co.il 08-9263369