משקל עובר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בסוף שבוע 30 הריון שני. הריון ראשון הסתיים בהפלה לאחר שגילינו במקרה במי שפיר שבוצע עקב הדבקה ראשונית שלי בcmv שהתינוק ללא cmv אך יש לה טרנר. ההריון הופסק בשבוע 28. לאחר שנה נכנסתי להריון ובצעתי את כל הבדיקות כולל סקירות מורחבות מישפיר והכל תקין. השבוע ביצע הרופא אולטרסאונד בסוף שבןע 30 ומשקל התינוקת היה 1450 הוא אמר שזה קצת קטן ושלח אותנו למכון אולטרסונד לביקורת בעוד 3 שבועות מה זה אומר האם אני צריכה לחשוש מהפלה נוספת ושוב סיום הריון האם התינוקת לא מתפתחת אני בהיסטריה אנא עזור ליי
לפני שתתחילי עם הסטריה, לכי לביקורת. הרבה פעמים המשקלים אינם מדוייקים. מאחלת לך רק טוב, צביה רן - היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה מטפלת בנשים עם קשיים רגשיים www.heal-la.co.il 08-9263369