איזה שבוע זה?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שאלות של מתחילה- עפ"י כמות ההורמון בבדיקת ההריון (20500 בערך) הרופא אמר לי שאני שבוע חמישי. האחיות אמרו לי שלפי מועד תחילת הוסת האחרון- אני בשבוע 7 (הבנתי שזה כולל ביוץ). כאשר נשים מחשבות את ההריון שלהם- לאיזה שבוע הן מתייחסות? בקיצור- האם יש לי שבועיים יותר או פחות לסבול?
חפשי מחשבוני הריון. כבר עכשיו את קוראת לזה סבל? גישה לא משהו. אני מקוה שתשני את הגישה ותשמחי על כל יום שהעובר גדל. שיהיה בהצלחה. צביה רן - היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה מטפלת בנשים עם קשיים רגשיים www.heal-la.co.il 08-9263369