הריון עם התקן
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר, אני שואלת שאלה לגבי חברה טובה שלי. היא נכנסה להריון עם התקן. היא עכשיו שבוע 10, בהתחלה היה דופק איטי ואח"כ הסתדר. הרופא לא הצליח להוציא את ההתקן ואמר שהחוטים שלו בפנים. השבת היו לה דימומים כבדים והיא הייתה במוקד וראו שהעובר בסדר וען דופק וסביס השילייה מדמם. עכשיו יש לה דימום קל. ד"ר כמה סיכוי יש להריון הזה?/ האם ההתקן מסכן את הרחם שלה? מה ההמלצות בהריון כזה? תודה
ידוע שיש הריונות למרות התקנים. אנא פני לפורום רפואי. כל טוב והמשך הריון בריא ותקין לחברתך. צביה רן - היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה מטפלת בנשים עם קשיים רגשיים www.heal-la.co.il 08-9263369