עיסוי פירנאום בהריון שני
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, בהריון הראשון עשיתי עיסוי פירנאום משבוע 34 ואכן ילדתי ללא תפרים. כעת אני שוב בהריון בשבוע 36, ההפרש בין שתי הלידותיהיה כ- 10.5 חודשים. האם כאשר ישנו הפרש כה קטן בין הלידות (פחות משנה) עדיין מומלץ לבצע עיסוי? תודה.
ורה, אני רואה שאת לא מבזבזת זמן (חיוך גדול), כל הכבוד. תראי, לדעתי בהחלט כדאי שוב. הרי כל שריר אם לא מטפלים ועובדים עליו הוא מתקצר. וזה גם מה שקורה לפירינאום. שיהיה בהצלחה. צביה רן - היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה מטפלת בנשים עם קשיים רגשיים www.heal-la.co.i 08-9263369