שילוב סוגי תמ"ל לתינוקות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני אמא לתינוק בין חודשיים, אשר ניזון ממטרנה מגיל 0 (בשילוב הנקה בשבועיים הראשונים להוולדו), מכיוון שמצאתי ש"מטרנה" הינו מזון לתינוקות מרוכז יותר משאר המזונות המוצעים. יחד עם זאת התינוק סבל מגזים וקשיי עיכול (כמו כל התינוקות),ולכן החלטתי לנסות "סימילאק" ואכן תופעת הגזים פחתה, נראה שהוא מעכל את ה"סימילאק" טוב יותר. שאלתי היא: האם אין מניעה לשלב בין שני סוגי התמ"ל ובכך להרוויח את היתרונות של כל אחד מהם? לתשובתכם המהירה אודה... ליהי.
ליהי יקרה, חוות דעתי איננה מקצועית. לדעתי האישית, לא יכול להזיק. יחד עם זאת אני ממליצה לפנות לפורום תזונת תינוקות אם יש כזה ולשאול שם. נסי איך זה עובד על התינוק שלך, אם הוא רגוע ומרוצה סימן שזה בסדר. כאבי בטן נפוצים עד גיל שלושה חודשים. כל טוב. צביה רן - היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה מטפלת בנשים עם קשיים רגשיים www.heal-la.co.il 089263369