שלום. האם בייצתי ? תודה מראש
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום נבדקתי בחודש שעבר ואלו היו התוצאות גודל זקיק בשחלה ימין רירית ימי מחזור 16 -----11.2 ------13 20 -----12.8------- 15 21----- 13 ---------16 17 -----13------- 18 יום 9 למחזור : 55.7 LH 14.6 FSH 672 Estradiol (E2) 4.3 Progesterone נבדקתי החודש על מנת להשלים זאת ואלו התוצאות : יום 21 למחזור : 84.1 LH 19.5 FSH 640 Estradiol (E2) 5.7 Progesterone
גלית יקרה, מאחר שאנחנו פורום תמיכה בלבד, אני ממליצה לשאול את הרופא שלך או בפורום רפואי כאן בדוקטורס. בהצלחה. צביה רן - היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה מטפלת בנשים עם קשיים רגשיים www.heal-la.co.il 08-9263369