אחור במחזור
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני 3 חודשים לאחר לידה, מניקה באופן מלא. חודש שעבר קיבלתי מחזור. החודש אני כבר שבוע באיחור. בדיקת ההריון הייתה שלילית. באם זה בגלל ההנקה או שמא יתכן ומדובר בסיבה אחרת?
ראשית - מזל טוב וזה נפלא שאת מניקה. בדרך כלל מניקות לא מקבלות מחזור כל כך מהר. אם אינך מעוניינת בהריון נוסף מיד, דאגי לאמצעי מניעה מתאימים שלא יפריעו בהנקה. אם אינך בהריון, ועדיין חוששת מאי סדירות הווסת התייעצי עם הרופא שלך. כל טוב. צביה רן - היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה מטפלת בנשים עם קשיים רגשיים www.heal-la.co.il 08-9263369