רחצה במרחצאות בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום.יש לי שאלה מאוד חשובה לי.אני מתכננת הריון עוד החודש.תאריך הוסת האחרונה 3.01.2008 .האם מותרת לי רחצה במרחצאות כמו "חמי געש" עם טמפרטורות המים מעל 36 מעלות.בתודה מראש.ליאורה
ליאורה, אני רואה שאת בחורה בשליטה מדהימה. זה שאת מתכננת הריון החודש זה מאד נחמד, מישהו הבטיח לך שזה אכן יקרה? טמפורטורה גבוהה עלולה גם לפגוע בגבר ולא באשה. כל טוב ובהצלחה. צביה רן - היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה מטפלת בנשים עם קשיים רגשיים www.heal-la.co.i 08-9263369
אני בחודש חמישי וזהו ההריון החמישי שלי כולם היו תקינים ב"ה האם מותר לי להכנס למרחצאות של עד 36 מעלות האם המינרלים שם זה בסדר?