הפרשה חומה בשבוע 15 - האם לדאוג?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום! אני בשבוע 15 "הריון יקר" במהלך ההריון אני מרגישה טוב אין תופעות לוואי וגם לא דימומים, היום קמתי עם הפרשה קטנה חומה, האם עלי לדאוג? תודה, ואשמח לקבל תשובתכם.
שימי לב אם ההפרשה חוזרת, או שמא היתה חד פעמית. אם חוזרת רצוי להתקשר לרופא שלך ולשאול. מאחלת לך המשך הריון בריא ותקין. צביה רן - היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה מטפלת בנשים עם קשיים רגשיים באמצעות תמציות באך ורייקי www.heal-la.co.il 08-9263369