וונופר דרך הוריד
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום,אני בת 32 בהריון שלישי לידה שניה,שבוע 34 אושפזתי פעמיים בגלל צירים מוקדמים וצואר רחם מקוצר 17 (בשבוע 28 ובשבוע 30)אמוגלובין שלי 8.7 הרופא שלי נתן לי מרשם לוונופר שלוש פעמים,אך שהייתי מאושפזת הרופאה אמרה שלא מומלץ לקחת וונופר בגלל תופעות לוואי.השאלה האםמומלץ או לא לקחת וונופר(בהריון הקודם קיבלתי שתיי שקית)תודה על התשובה וסליחה על אורך השאלה.
מיטל, עדיף שתשאלי בפורום שבו תקבלי תשובה מרופא - http://www.doctors.co.il/xFF-List,xFI-1321,m-Doctors,a-Forums.html ו/או בפורום הריון ולידה של בי"ח הלל יפה כל טוב !