באם בדיקה ביתית אמינה?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב. לאחר איחור במחזור ותחושת כאבים בשדיים ערכתי בדיקת הריון ביתית והתשובה הראתה שאני אכן בהריון.האם בדיקה זו אמינה וניתן להסתמך עליה?ברור לי שבדיקת דם היא הטובה ביותר, אך האם ישנם מצבים שהבדיקה הביתית הראתה הריון ובדיקת הדם לא? אני מאד מתרגשת ולכן קשה לי לעכל. תודה
מורן, ההתרגשות מובנת... שיהיה בהצלחה למיטב ידיעתי , (אני לא רופאה) הבדקיות הביתיות נחשבות כאמינות כאשר הן מראות תוצאה חיובית. (כאשר התוצאה שלילית, אז זה לא תמיד ודאי...) בכל אופן, תשאלי את הרופא, כי לפי דעתי רופא יבקש בדיקת דם גם כן, בשביל לראות את רמת ההורמון . אהובה