התייעצות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב אתמול עשיתי U.S נצפה שק הריון +שק חלבון אך לא נמדד קוטר עוברי ז"א עדיין לא רואים עובר ווסת אחרון 28/11/07 שלשום עשיתי בדיקות דם תוצאת הבטא- 4415 מה זה אומר? האם אני בסכנה? אשמח לתשובה מהירה
למה את חושבת שאת בסכנה? סביר להניח שהרית לקראת אמצע דצמבר. אני ממליצה להפנות את השאלה לפורום רפואי. מאחלת לך כל טוב. צביה רן - היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה מטפלת בנשים עם קשיים רגשיים באמצעות תמציות באך ורייקי www.heal-la.co.il 08-9263369