האם מרגישים דברים מוזרים בהריון???
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שאלתי היא האם מתחילים להרגיש הרגשות מוזרות עוד בשבוע השלישי או הרביעי לפני שממש יודעים אם נקלטתי או לא על ידי בדיקת דם.. שמעתי שיש כאלה שמרגישות עיקצוצים,,,חלק כבר משלב זה מרגישות עייפות.. מה אתן חושבות?.? לכן הייתה תחושה של הריון עוד לפני שידעתם עליו בוודאות???
שלום לך, נשים רבות מרגישות תחושות שונות בתחילת ההריון. לעומתן, יש כאלו שלא מרגישות דבר. ברגע של איחור במחזור כבר אפשר לדעת בוודאות עם את בהריון. הכי פשוט לעשות בדיקת דם ולדעת. כל טוב. צביה רן - היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה מטפלת בנשים עם קשיים רגשיים באמצעות תמציות באך ורייקי www.heal-la.co.il 08-9263369