מחזור ראשון אחרי הפסקת גלולות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, המחזור האחרון שלי היה ב- 27/11 והפסקתי לקחת את הגלולות. מאז לא קיבלתי מחזור ולפי בדיקת הדם אני לא בהריון. האם יכול להיות שלא קיבלתי מחזור מכיוון שהגוף מתרגל למצב שאני לא לוקחת גלולות? בנוסף, האם יהיה לי ביוץ שוב עד שיעבור עוד חודש למחזור הבא? תודה, ש'
לקריאה נוספת והעמקה
קשה מאד לתת לך תשובות מדוייקות על כך, במיוחד לא בפורום זה. כל אשה מגיבה אחרת לאחר הפסקת גלולות. אם חשובה לך דעה רצינית יותר שאלי בפורום רפואי. כל טוב ובהצלחה. צביה רן - היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה מטפלת בנשים עם קשיים רגשיים באמצעות תמציות באך ורייקי www.heal-la.co.il 08-9263369