אבעבועות רוח
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב. כעת אני בשבוע ה-23 להריוני. אחייניתו של בעלי, תינוקת בת שנה וחצי, קיבלה השבוע חיסון נגד אבעבועות רוח. למרות שלי כבר היו אבעבועות רוח בילדותי, הדעות בקרב האחיות בטיפת חלב חלוקות בשאלה האם יש סיכון לעובר בכך שאהיה ליד הילדה. האם זה אכן מהווה סיכון? במידה וכן כמה זמן עליי להימנע מלראות אותה? תודה מראש
קרן, אם אחיות בטיפת חלב היו חלוקות בדעותיהן, אז כדאי שתשאלי רופא. לכן זה אינו הפורום המתאים, אי לכך, תנסי לשאול כאן - http://www.doctors.co.il/xFF-List,xFI-1321,m-Doctors,a-Forums.html וכן בפורום הריון ולידה - הלל יפה. מלבד זאת אני מניחה שיש לך רופא נשים משלך ואפשר כמובן לשאול אותו. הריון בריא אהובה