כנסו בשבילי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי לכולכן. כמו שכתבתי לכן לפני שבועיים בערך, המחזור שלי היה אמור להגיע בסביבות היום ה-37 והיום אני ביום החמישים, המחזור לא הגיע, עשיתי בדיקת הריון שבוע שעבר והיא הראתה תשובה שלילית האם לעשות שוב בדיקה? והאם מישהי עשתה בדיקת הריון שיצאה שלילית ובכל זאת היא הייתה בהריון??"?"? ואיך היא גילתה?
עדי, אם יש לך 50 יום איחור והבדיקות שליליות רצוי שתתייעצי עם הרופא שלך. צביה רן - היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה מטפלת בנשים הרות עם קשיים רגשיים באמצעות תמציות באך ורייקי www.heal-la.co.il 08-9263369