מה תוצאות בדיקת הדם אומרות,האם אני בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אתמול עשיתי בדיקת דם. אנא ענו לי אני במתח..מה הערכים האלו אומרים? - IU/L 161253 BETA-HCG האם אני בהריון???והאם אפשר לדעת באיזה שבוע?
דקלה, הפורום הוא פורום תמיכה. אנא שאלי בפורום רפואי. צביה רן - היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה מטפלת בנשים הרות עם קשיים רגשיים באמצעות תמציות באך ורייקי www.heal-la.co.il 08-9263369
תראי מה מצאתי... http://www.yoledet.co.il/tests-during-pregnancy.asp בהצלחה