ירידה בפרוגסטרון - דחוף
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע השישי להריון. לפני כיומיים עשיתי בדיקת דם והפרוגסטרון היה 34 יומיים לאחר מכן הוא ירד ל- 15.50. מה זה אומר ומה עליי לעשות. אוסיף שיש לי דימום מתחילת ההריון, שבא והולך ואתמול במיון נשים ראו שק הריון והבטא עולה בצורה תקינה. תודה
שאלות כאלו יש לשאול רופאים. נסי בפורום רפואי. מאחלת לך המשך הריון בריא ותקין. צביה רן - היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה מטפלת בנשים הרות עם קשיים רגשיים באמצעות תמציות באך ורייקי www.heal-la.co.il 08-9263369