שבוע 20 כאבים בצד שמאל בבטן התחתונה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לכולם, אני בשבוע ה-20 להריוני הראשון. בשבועיים האחרנים יש לי כאבים - דקירות חזקות בעט מתן שטן בצד שמאל בבטן התחתונה. חשוב לי לציין שהכאבים מופיעים רק אם אני מתאפקת וחולפים לאחר מספר רגעים. אם יש סיבה לדאגה ? או שפשוט העובר ממוקם סמוך מאוד לשלפוחית השתן ? תודה מקרב לב, רחל
רחל, את יכולה, על מנת לקבל תשובה מוסמכת מרופא, לשאול בפורומים המקצועיים: הריון ולידה של ד"ר יובל הריון ולידה - הלל יפה בלי קשר לפורומים, לדעתי (אינני רופאה) יש בעיה לאבחן מקור לכאבים ודקירות חזקות, ללא בדיקה אצל רופא. אבל אולי הרופאים בפורומים הנ"ל יוכלו לתת עצה וכיוון אפשריים. תרגישי טוב, אהובה