דחוף-ירידת מי שפיר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בחודש תשיעי ונותר לי 15 ימים ללידה ואתמול מצאתי כתם של מי שפיר זהיתי אותו לפי הצבע והריח וידעתי להבדיל בינו לבין ההפרשות שמצאתי. האם זה מדאיג או האם אני צריכה לפנות לבית חולים בנוסף לזה אני מרגישה לפעמים כאבי בטן בצורה קלה שדומה לכאבי מחזור. מה לעשות???
שלום מיטל, בכל מקרה של חוסר ודאות, ביחוד בהריונך המתקדם, רצוי לקבל חוות דעת רפואית. צביה רן - היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה מטפלת בנשים הרות עם קשיים רגשיים באמצעות תמציות באך ורייקי www.heal-la.co.il 08-9263369