נטילת אספירין בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב! אני בהריון שני בשבוע 22, ביתי הראשונה נולדה בשבוע 38 במשקל 2.35 ק"ג. בסקירה מורחבת מאוחרת היקף בטן היה 141 מ"מ. ולאור שני פרטים אלו המליץ הגניקולוג על נטילת מיקרופרין 75 . אני מאד חוששת מתופעות הלוואי. אשמח להסברים והמלצה.
פני לקבלת חוות דעת רפואית נוספת אם את מפקפקת בהמלצת הרופא שלך. לא נוכל לתת כאן המלצה רפואית. מאחלת לך המשך הריון בריא ותקין. צביה רן - היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה מטפלת בנשים הרות עם קשיים רגשיים באמצעות תמציות באך ורייקי www.heal-la.co.il 08-9263369