שמן/קרם על בטן הריונית
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, רציתי לדעת איזה שמן/קרם אפשר למרוח על בטן הריונית, כדי לנסות למנוע סימני מתיחה, ומאיזה חודש כדאי להתחיל? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
רצוי לבחור בשמן שההתוויה עליו לא תכלול את המשפט: "אינו מיועד לנשים הרות", חוץ מזה אפשר למרוח ממתי שהבטן מתחילה לצוץ. לסימני מתיחה את מוזמנת לפנות אלי דרך האתר שלי שנמצא בתמונה שלי מצד שמאל. צביה רן - היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה מטפלת בנשים הרות עם קשיים רגשיים באמצעות תמציות באך ורייקי www.heal-la.co.il 08-9263369