תנועות עובר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בשבוע 29, הריון שלישי. בהריונות הקודמים הרגשתי תנועות עוד לפני שבוע 20 ובהריון הנוכחי אני התחלתי להרגיש מאוד מאוחר וכיום התנועות מינימליות ביותר ואינן מתגברות באכילת מתוק, שכיבה על הצד וכו'. דיקור מי-שפיר ושתי הסקירות תקינות אולם בשלוש שבועות האחרונים לא ביצעתי אולטרסאונד. האם עלי לדאוג(כי אני אכן מוטרדת...), מה עלי לעשות. תודה על תשובתך המהירה, יעל
יעל, בכל מקרה של דאגה מצידך להריון, כדאי מאד לפנות לרופא המטפל. חשוב מאד שתסמכי על תחושותיך ותלכי אתן ואל תחששי להיות מטרד לרופא. אין כמו האשה עצמה לגבי התחושות שלה. מקוה בשבילך שהכל תקין והעובר רק מאד נינוח. כל טוב והמשך הריון בריא ותקין. צביה רן - היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה מטפלת בנשים הרות עם קשיים רגשיים באמצעות תמציות באך ורייקי www.heal-la.co.il 08-9263369