הריון מאוד חדש וצעיר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לכם לפני יומיים גיליתי שני בהריון מאוד מאוד שמחה על כך :) המחזור האחרון שלי היה ב- 31.10 ויש ויש לי מספר שאלות: 1.לצערי עברתי הפלה לפני חצי שנה אבל יש לי את כל הבדיקות הרפואיות + גנטיות מאז והכל היה תקין. יש לי תור ל לרופא נשים שלי ב- 25 /12 האם יש צורך להקדים אותו? 2. הנטורופת שלי מהכללית אמר שברגע שאני נקלטת שאני אקח ויטמין PRENATAL קניתו ויטמין את של אלטמן ורשום A 500 יב"ל ואני יודעת שבהריון צריך המנע מויטמין A אז האם זה בסדר לקחת את זה? 3. הוא גם המליץ לי לקחת אלספה האם זה בסדר? 4 אני לוקחת פרוביוטיקה של סופרב פעם ביום האם אפשר המשיך את זה בזמן הריון או לא? לתשובתכם אודה מאוד. שבת שלום ושוב תודה
ראשית - מזל טוב. לגבי תרופות, תוספי תזונה או מינונים רצוי לשאול את הרופא שלך או רוקח או בפורום רפואי. מאחלת לך המשך הריון בריא ותקין. צביה רן - היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה מטפלת בנשים הרות עם קשיים רגשיים באמצעות תמציות באך ורייקי www.heal-la.co.il 08-9263369