בדיקת דם לזיהוי הריון...
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני כבר שבועיים לאחר היום הראשון של הוסת , בשבועיים אלו ניסיתי להיקלט להריון, האם זה מוקדם מדי לעשות בדיקת דם? רק ביום חמישי הבא אני אמורה לקבל, בדיקה זו תגלה ממצאים חיוביים או שליליים למרות שאני לא באיחור של מחזור?? כי המקלונים לבדיקת הריון ביתית מראים שלילי, האם בדיקת דם תראה חיובי?? יש סבירות שמצב כזה קורה?? תודה רבה לתשובתך.
לקריאה נוספת והעמקה
רק לאחר איחור במחזור תוכלי לעשות בדיקה הן ביתית והן בדיקת דם. צביה רן - היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה מטפלת בנשים הרות עם קשיים רגשיים באמצעות תמציות באך ורייקי www.heal-la.co.il 08-9263369