שאלה של משקל
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע ה-11,גובהי 1.69 ומשקלי כרגע הוא קילו וחצי יותר ממה שהיה לפני ההריון. (התחלתי ב 55 ק"ג) אני משתדלת לאכול נכון ולעשות פעילות ספורטיבית-אבל זה לא תמיד הולך.. חוץ מהבטן שהתנפחה לה אני לא רואה כמעט שינוי חיצוני בשאר הגוף. האם אני צריכה לדאוג בגלל העליה במשקל בשבוע הזה שהוא עדיין מוקדם...?
אני לא מבינה את הדאגה שלך את בכלל לא העלת הרבה יש נשים שמשמינות יותר ממך כמוני למשל שאני 160 סמ והעלתי 16 קילו בהריון כולו. היום אני שוקלת 49 קילו.תמשיכי לאכול נכון ואל תילחצי מכמה שאת מעלה הרי בהריון את אמורה לעלות במשקל\ תרגעי.... שיהיה במזל טוב ובהצלחה