בדיקות קרישה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בהריון צעיר וביצעתי בדיקות לטרומבופיליות. יש לי מס תוצאות החורגות מהנורמה- האם יש מקום לדאגה ומה זה אומר? WBC = 10.5 K/UL NEUTROPHILS = 7.80 K/UL NEUTROPHILS % = 73.8% תודה
ג.ת. שלום, פענוח בדיקות רפואיות צריך להיעשות על ידי הרופא המטפל שלך, שרואה את התוצאות המלאות , גם אלה התקינות , מול עיניו, ומכיר את הרקע הרפואי לפרטיו. בכל אופן, כאן בפורום אין רופא ! במסגרת האתר את יכולה לשאול את הרופאים בפורומים של הריון ולידה המקצועיים ואולי גם בפורום המטולוגיה, וכדאי לרשום תוצאות מלאות פלוס רקע רפואי. זה רק בנוסף לייעוץ אישי, ולא במקומו . כל טוב,[ אהובה