האם אני בהריון ?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לך אני כבר ממש משתגעת המחזור האחרון שלי היה ב7.10.07 היום אנחנו בתאריך 18.11.07 ועוד לא קבלתי מחזור אני רוצה לציין שאני כבר 5 חודשים בלי גלולות ובעלי ואני שמרנו,כי בדיוק אנחנו במעבר דירה(היום זה נראה לי אדיוטי) והוא לא גמר לי בפנים. ואני עשתי כבר 2 בדיקות ביתיות ויצא שלילי יש לי הפרשות כמו נזלת (סליחה) קצת בחילות חלשה ועצירות אשמח עם תעזרי לי ותגדי לי מה את חושבת בתודה מיכל
זה יותר מדויק ואמין יותר. ואז גם אם זה שלילי תפני לרופא הנשים שלך להמשך בירור... בהצלחה
סבבה עשתי היום מחכה לתשובה תודהההה