איחור מחזר חריג
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
יש לי איחור של 15 יום במחזור . ביצעתי בדיקת הריון דרך מרפאה (בדיקת דם) אך התשובה יצאה שלילית. האם תתכן טעות בבדיקת הדם. ואם לא מהן הסיבות לאיחור ארוך כזה
שלום, למיטב ידיעתי....(אני לא רופאה) טעויות באופן כללי יכולות לקרות. לפעמים מחליפים בין הטפסים, השמות , מספר הבדיקה/מבחנה וכדומה.. נראה שזה לא קורה הרבה, אבל יכול לקרות. אני חושבת שכדאי שתתייעצי עם הרופא שלך , שייתכן וימליץ לבצע בדיקה חוזרת., וייתכן שיבקש שתגיעי אליו לבדיקה. לאיחור במחזור שלא עקב הריון יכולות להיות יותר מסיבה אחת. התייעצי עם הרופא . (משפחה ו/או נשים) אהובה