כדורי פרוגסטרון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום . השבוע הרופא נתן את הכדורים האלו בגלל דימומים. אני בשבוע 11+3 וקראתי בפורום הזה הודעה מאוד ישנה שמישהי אומרת שיש איזושהי בעיה לגבי "גבול שק הריון" ואיזה משהו בנוגע לבעיתיות במין היילוד. אשמח לכל תשובה ועזרה בנושא כי אני מאלה שנמצאות בהיסטריה תמידית :) תודה
ק יקרה, היסטריה לא תתרום דבר, וכדאי להתחיל לנשום עמוק ולהירגע. שאלות רפואיות רצוי להפנות לרופא, לצערי, זה לא התחום שלנו. מאחלת לך המשך הריון בריא ותקין. צביה רן - היא-לה - מרכז לרפואה משלימה מטפלת בנשים הרות עם קשיים רגשיים באמצעות תמציות באך ורייקי www.heal-la.co.il 08-9263369