הריון תאומים- שאלות דחופות בהחלט!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני בת 38. בהריון ראשון עם תאומים (שני שקים נפרדים) בריבוי מי שפיר. כרגע, אני נמצאת בשבוע ה- 25. בבדיקת אולטרה סאונד שעשיתי התברר כי ישנה מחיקה של צוואר הרחם ופתיחה של אצבע. שאלותיי הן: 1.מהם הסיכויים "למשוך" את ההריון עד לשבוע 37- 38? 2.כיצד עליי לנהוג על מנת להגיע לשבועות הנ"ל, כלומר, האם ירידה מהמיטה לשירותים מומלצת או שמא עדיף להשאר במ יטה ולעשות את הצרכים בעזרת סיר? 3.האם יש טיפול תרופתי או אחר העוזר "למשיכת" ההריון עד לשבועות הנ"ל? תודה מראש על תשומת הלב.....
רינת, את השאלות האלו עליך לשאול את הרופא המטפל בך. מאחלת לך המשך הריון בריא ותקין ולידה מוצלחת. צביה רן - "היא-לה" מרכז לרפואה משלימה מטפלת בנשים הרות עם קשיים רגשיים באמצעות תמציות באך ורייקי www.heal-la.co.il 08-9263369