פענוח תוצאות מי שפיר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
התוצאה שקבלתי לשבוע 17 היא: תוצאות MOM : 0.7 46, XX אשמח לקבל מידע מה טווח הנורמה והאם תוצאה זו טובה?
נא לשאול בפורום רפואי. כל טוב והמשך הריון בריא ותקין. צביה רן - היא-לה מרכז לטיפולים משלימים מטפלת בנשים הרות עם קשיים רגשיים באמצעות תמציות באך ורייקי www.heal-la.co.il 08-9263369
לפי הנתונים שמסרת מדובר בתוצאה תקינה - עובר בעל 46 כרומוזומים + 2 כרומוזומי מין - נקבה (יש לך עוברית אם לא ידעת) וגם תוצאות החלבון העוברי שנמדדו בבדיקה תקינים ( עד 3 MOM זה טווח הנורמה) , אבל כמובן שוחחי עם הרופא שלך. בהצלחה !