שתיית אלכוהול
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
עשיתי היום בדיקת הריון ביתית שיצאה חיובית. לפני כשבועיים הייתי באירוע ושתיתי מעט אלכוהול. יש סיכוי שהעובר ייפגע?
לקריאה נוספת והעמקה
אם לפני שבועיים שתית אלכוהול זה היה בערך בזמן שהתעברת. סביר להניח שזה לא יזיק, ואי אפשר, בשום מקרה, לתקן את מה שנעשה. מה שחשוב שעכשיו תקפידי על אורח חיים בריא ותהיי במעקב לפי הוראות הרופא המטפל. מאחלת לך הריון בריא ותקין. צביה רן - היא-לה מרכז לטיפולים משלימים מטפלת בנשים הרות עם קשיים רגשיים באמצעות תמציות באך ורייקי www.heal-la.co.il 08-9263369