פענוח תוצאות בדיקה-עזרה בבקשה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בת 27 בריאה ויש לי 2 בנים מקסימים. זה חצי שנה שאנו מנסים להביא ילד נוסף. המחזורים שלי מתארכים בכל חודש בעוד יומיים שלושה. המחזור האחרון היה 40 יום. בביקורי אצל הרופא נשים נתבקשתי לבצע בדיקת דם שאותם ביצעתי ביום ה-28 למחזור. להלן התוצאות: פרולקטין-177 LH -14.8 FSH-7.8 איסטרדיול-510 פרוגסטרון-5.7 טסטסטרון-2.4 כמו כן בדיקת הבטא יצאה שלילית. הביוץ שלי (המשוער)היה יום או יומיים לפני ביצוע הבדיקה ואז גם קיימנו יחסים יתכן שגם אם יש הריון עדיין לא יראו כי כאמור לוקח כמה ימים לפחות מיום ההפריה כדי לראותה בבדיקת דם. תודה
מיכל ערב טוב, פענוח בדיקות כדאי לשאול בפורום רפואי. הריון אפשר לראות רק לאחר איחור במחזור, ולא יומיים לאחר הביוץ. צביה רן מטפלת הוליסטית מוסמכת היא-לה - מרכז טיפולים משלימים לנשים www.heal-la.co.il 08-9263369