גלולות והריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני לוקחת גלולות למניעת הריון של פמינט כבר שלוש שנים. לפני שלושה חודשים עשיתי הפסקה כי רציתי להיכנס להריון, אבל אחרי חודש החלטתי להמשיך להשתמש בהן. רק כעבור חודש נודע לי שאני בעצם כן בהריון. קראתי שגלולות למניעת הרעיון יכולות לגרום מומים לעובר? האם זה נכון?
הי רינה, תצטרכי לדבר על כך עם הרופא שלך. תוכלי גם לשאול באחד הפורומים הרפואיים. צביה רן מטפלת הוליסטית מוסמכת היא-לה - מרכז טיפולים משלימים לנשים www.heal-la.co.il 08-9263369