תולעים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בוקר טוב, שבוע שעבר הייתי מאושפזת בכלל וירוס של הקאות ושילשולים. בבדיקת תרביות דם לא יתגלה חיידק. מזה יומיים שוב משלשלת ומהבוקר הבחנתי בתולעים בצואה. אני בשבוע 31. בחורה בריאה . יש לי תור לרופא שלי רק למחר בבוקר, וקצת לחוצה המון תודה על תשובתכם בנושא אישי זה.
שלום גל, בהחלט לא נעים, ויש צורך לקבל טיפול, בהדגישך שאת הרה. אכילת חופן גרעיני דלעת לא קלויים כל יום משמידה את התולעים, אך כמובן שזה לוקח יותר זמן מאשר תרופות. היוועצי ברופא. כל טוב ובריאות טובה צביה רן מטפלת הוליסטית מוסמכת בנשים הרות עם קשיים רגשיים באמצעות תמציות באך ורייקי www.heal-la.co.il 08-9263369