ניטור לב עובר - דחוף
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
במהלך השבוע האחרון עברתי 3 בדיקות מוניטור מאחר ופרט לאחת הבדיקות לא נצפה שינוי בקצב הפעימות. על איזו בעיה זה יכול להעיד? האם לעובדה שהסוכר שלי גבוהה (אני בדיאטה אבל לא נוטלת תרופות) יש השפעה? יש לציין שאני מרגישה תנועות עובר טוב ושגם במהלך המוניטור היו תנועות אבל לא היתה להן השפעה על קצב הפעימות.
בבקשה לשאול בפורום רפואי. אנו פורום תמיכה. מאחלת לך המשך הריון בריא ותקין. צביה רן מטפלת הוליסטית מוסמכת בנשים הרות עם קשיים רגשיים באמצעות תמציות באך ורייקי www.heal-la.co.il 08-9263369