איחור במחזור
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
המחזור האחרון שלי היה ב19/09 והחודש עדיין לא הגיע . ביום ראשוןה 21/10 עשיתי בדיקת דם שיצאה שלילית.יש לי כאבי חזה ועייפות ,האם אני בהריון?
יכול להיות שלא ויכול להיות שכן... אם המחזור שלך לא הכי סדיר, יכול להיות שעוד יגיע. אבל יכול גם להיות שהבדיקה שעשית היתה מוקדמת קצת, אולי היה ביוץ מאוחר.. ואני מציעה לך לשאול את הרופא, אפשר גם רופא משפחה, האם כדאי לבצע בדיקה חוזרת, או לחכות, או להיבדק.. בהצלחה!
תתן תוצאה מדויקת. צביה רן מטפלת הוליסטית מוסמכת בנשים הרות עם קשיים רגשיים באמצעות תמציות באך ורייקי 08-9263369